“Saya Pernah Digelar Primadona Filem Melayu,”- Rita Rudaini Nafi Punyai Masalah Dengan Artis Baru, Sifatkan Industri Sebagai Tenat

Posted on 7 views
Pelakon jelita, Rita Rudaini menegaskan dirinya tidak mempunyai masalah dengan mana-mana artis sebaliknya mengakui memang tidak suka untuk menghadiri ke majlis-majlis anugerah.

Menurutnya, cerita yang direka ini tidak masuk akal sama sekali dan hanyalah bersifat fitnah bagi menjatuhkan dirinya.

Kenyataan tersebut dibuat selepas ada pihak yang mendakwa Rita enggan berkerjasama bersama artis baru untuk sebuah majlis anugerah yang berlangsung baru- baru ini.

View this post on Instagram

Org yg suka buat fitnah,reka cite ni,sy terpikir..boleh tido lena ke? Xrasa bersalah ke ada2 kan cerita? Mcm mana bole dpt idea utk reka cerita? Sy pulak pening kepala pikir…bahagia ke hidup bila dpt reka cerita n berita palsu? Puas kah hati? Tenang kah? Dapat ape? Pd yg reka cerita yg x masuk akal n cerita2 fitnah pd sy ni..satu je sy nk bgtau…sy ni xhidup dgn kontroversi…mungkin bg sesetengah artis perlu kan kontroversi utk nama naik…tp bukan RITA RUDAINI….dr mula sy belakon,niat sy hanya utk cari rezeki..sbb ini je lah kebolehan dan bakat yg ALLAH bg pd sy utk sy cari rezeki utk diri sendiri,utk keluarga dan anak2…sy nak berdengki dgn org??? Nak jeles?? 😂 lambat lg…sy dah pernah di gelar ‘Primadona Drama Melayu’ satu ketika dulu..sy dah pernah merasa…tp itu xpenting bg sy…yg penting utk sy hanyalah kepuasan dpt tunjukkn bakat dan duit utk sara hidup dan keluarga….pd yg tabur fitnah tu,silap org la….sbb tu sy jarang berada di karpet merah,di mana2 event sbb sy mmg tidak suka dan xminat dgn glamer…org ckp ‘xbole,u kena g event tunjuk muka biar org nampak n nama u xjatuh’ 😂 sori,itu bukan RITA RUDAINI…sy xkan pergi ke acara klau sy tidak kena bertugas….sy lebih suka di rumah….pd sy,apa ada pd glamer? Apa ada pd nama? Bukan itu yg sy cari….tp bila muncul dan di minta ke event or karpet merah,lain pulak cerita yg di timbul kan tentang sy…penat nya la haii…😌 nak cari rezeki pon salah….sy jenis xkacau org n xpeduli pon hal2 dunia glamer ni,tp org tetap xpuas hati dgn sy….jgn risau kwn…hidup sy simple saja,bertshirt,sluar jeans n selipar ke mana saja…rambut sanggul siput,tak bermakeup….tak gah pon…tak perlu risau,tak perlu takut…RITA RUDAINI hanya manusia biasa yg nk tumpang cari rezeki je bukan nak lawan sape lebih glamer,sape lebih lawa,sape lebih hebat 😉 …hidup sy biasa2 je…xbest pon…dok umah masak,cuci taik kucing,cuci baju,cuci kasut bola,antar anak sek,mop lantai,shopg brg dapor,xde shopg handbag mahal2…xseronok pon 😉 …xyah lah gigih nak fitnah n kontroversi kan sy…..coz sy xsuka glamer 🙃industri kita bukan saja tenat tp makin ramai org busuk!

A post shared by Rita Rudaini (@ritrud727) on

“Orang yang suka buat fitnah dan reka cerita ni, saya terfikir bagaimana mereka ini boleh tidur lena? Tak rasa bersalah ke ada-adakan cerita?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.