[Kisah Benar] Keajaiban Pilot Terselamat Dari Segi Tiga Bermuda Saat Melaungkan Azan. Ini Videonya ~ Bulletin Media

Posted on 3 views

[Kisah Benar] Keajaiban Pilot Terselamat Dari Segi Tiga Bermuda Saat Melaungkan Azan. Ini Videonya

[Kisah Benar] Keajaiban Pilot Terselamat Dari Segi Tiga Bermuda Saat Melaungkan Azan. Ini Videonya
[Kisah Benar] Keajaiban Pilot Terselamat Dari Segi Tiga Bermuda Saat Melaungkan Azan. Ini Videonya

Setiap orang mungkin biasa dengan kawasan misteri yang dipanggil Segitiga Bermuda atau Segitiga Bermuda. Hingga kini, lokasi masih ‘kecaman’ sentiasa dielakkan untuk juruterbang dan juga kapten. Alasannya, sesiapa yang melewati kawasan ini sentiasa hilang tanpa jejak.Banyak kajian yang dijalankan oleh saintis, tetapi sebenarnya sehingga kini tidak ada yang benar-benar berjaya menyelesaikan misteri di belakang Segitiga Bermuda yang telah menelan banyak korban. Bagaimanapun, siapa sangka yang masih ada orang yang terselamat dari segi tiga yang misterius. Beliau adalah Kapten Dion Abu Bakar, juruterbang dari negara jiran. Berikut adalah cerita penuh tentang juruterbang.

ARTIKEL MENARIK: 3 Juta Orang Bukan Islam Memeluk Agama Islam Secara Serentak. Adakah Islam Akan Mendominasikan Eropah

Juruterbang yang terselamat dari Segitiga Bermuda
Sebelum memanggil nama samaran Segitiga Bermuda, lokasi itu memang dikenali sebagai kawasan syaitan. Bagaimana tidak? Wilayah di Lautan Atlantik barat yang mengelilingi garis bayangan panjang yang telah banyak korban seperti kapal dan pesawat. Menghairankan, kehilangan kapal dan pesawat udara tidak dapat dikesan sepenuhnya.
Kisah Keajaiban Benar dari Pilot Surviving dari Segitiga Bermuda Membunuh Azan

Kapten Dion yang terselamat dari Segitiga Bermuda

Bagaimanapun, seorang juruterbang bernama Dion Abu Bakar nampaknya telah membuat media mengejutkan kerana Kapten terselamat dari Segitiga Bermuda. Menurut juruterbang Malaysia, dia tidak mengingati kecuali Allah. Di tengah-tengah panik ketika berada di sekitar Segitiga Bermuda, dia meneriakkan panggilan untuk berdoa. Tindakan yang tidak dijangka yang menyelamatkannya dari keadaan yang paling berbahaya.

Tahniah kepada mukjizat
Menurut Kapten Dion, apabila memasuki kawasan Segitiga Bermuda, keadaan di sekelilingnya kedua-dua lautan mengelilinginya hingga langit menjadi seperti kapas. Keadaan seperti itu pasti menjengkelkan Dion. Terutama kerana lokasi diketahui berbahaya.
Kisah Keajaiban Benar dari Pilot Surviving dari Segitiga Bermuda Membunuh Azan

                                                Lokasi misterius

Nasib baik, walaupun berada dalam keadaan panik, Kapten Dion masih ingat Allah, dan secara spontan menimbulkan adzan. Dan hasilnya luar biasa. Keajaiban berlaku. Mungkin sukar untuk percaya apabila tiba-tiba melihat keadaan di sekelilingnya seperti biasa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.